Vrijwilliger worden

Al het werk in Kenia kon alleen maar gedaan worden omdat er inmiddels meer dan 35 Nederlandse vrijwilligers, ieder 3 of meer maanden in Kisumu en omgeving hebben gewerkt.

Heb je altijd al vrijwilligerswerk in Kisumu of Kenia willen doen, wil je graag Kenia echt ervaren, heb je zin in avontuur of wil je een uitdagende schoolopdracht uitwerken, dan biedt Stichting Klaartje Derks je de mogelijkheid om als vrijwilliger vrijwilligerswerk in Kisumu te doen met Nederlandstalige begeleiding van Jessica Donia.

Beheers je de Engelse taal? Ben je minimaal 3 maanden beschikbaar? Heb je een avontuurlijke en creatieve geest?

Neem dan eens contact op voor extra informatie, of vraag om kennis te maken met één van de vele enthousiaste vrijwilligers die je voor gingen.

Nb. Transfer en verblijfskosten voor eigen rekening. Onkosten verband houdend met projecten worden vergoed.