Overlijden student

Posted by on 26 juli 2016

Met verslagenheid hebben wij kennis genomen van het onverwachte overlijden van één van onze sponsorstudenten:

Joseph Owino Odhiambo

Joseph profileerde zich als een ijverige student op zijn opleiding Computerwetenschappen aan de Universiteit van Maseno in Kisumu. Wij hebben Joseph gekend als een energieke, enthousiaste en ambitieuze jongeman met veel doorzettingsvermogen. Omdat zijn werk en zijn resultaten op school en in zijn omgeving opvielen, kon hij al snel aan de slag met een bijbaan als ICT expert. Met het geld dat hij verdiende probeerde hij kleine beetjes te sparen om zijn familie te ondersteunen. Joseph droomde ervan een eigen internetcafé te openen.

Joseph had al langere tijd vage gezondheidsklachten. Zijn situatie verslechterde vorige week plotseling snel. 19 juli jl. is Joseph in het ziekenhuis overleden.

Wij wensen degenen die hem lief hadden enorm veel sterkte toe.Joseph